Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

środa, 6 czerwca 2012

Sutaszu z damą ciąg dalszy

Prace poruszają się w tempie ślimaczym, ale za to do przodu! :)
Oto co udało mi się do wczorajszego wieczora zdziałać z moją niebieską damą:


To nie koniec, mam jeszcze pomysł co dorobić, nie wiem tylko jak się za to zabrać, moje umiejętności nie są jeszcze tak wszechstronne... Ale popróbuję, może uda mi się coś wymyślić.
Nawet mój kot się zainteresował :)
Przez długi weekend nie będę miała zbyt wiele czasu na robótkowanie, bo jadę z mężem i z siostrą na Mazury. Mam nadzieję, że trochę się odprężę... Niniejszym życzę wszystkim przemiłego wypoczynku weekendowego :)

5 komentarzy:

  1. Śliczna praca :) Zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamea piękna !!!
    Taka delikatna !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory, lubię takie połączenia. Bardzo elegancka praca. A może kiedyś pokażesz nam Twojego kota w całości ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) mam na imie Beata :), na Twoj blog trafilam przypadkiem i bardzo mi sie tu podoba :). Slicznosci wyczarowujesz swoimi raczkami . ... Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie Betinka ...

    OdpowiedzUsuń