Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

piątek, 1 czerwca 2012

Gdzie chadzam...

Dzisiaj będzie bez zdjęć, za to bardzo przyjemnie dla mnie, bo powrzucam do obserwowanych blogi, które odwiedzam. Na razie nie jest ich wiele, ale ich ilość stale rośnie, a każdy blog, który dzisiaj wrzucę został przeze mnie przeczytany od deski do deski :) Zwłaszcza blog Janeczki (która jest dla mnie uosobieniem ciepła i dobroci, a dla jej ręki do robótek i kwiatów mam nieustający i z każdym jej postem wzrastający podziw) oraz Kaprysa (mam szczególny sentyment do jej fioletowego bloga :)). Rzadko komentowałam ze względu na brak konta na Bloggerze, a jako anonimowy nie lubię... Ale teraz się to zmieni :)
Nie do końca ogarniam jeszcze profil Bloggera połączony z Google, ale mam nadzieję, że jakoś pójdzie :)
A niedługo pokażę jak idą postępy sutaszowe (niestety trwający remont skutecznie utrudnia mi szycie, ale wyrywam każdą minutkę, jaką się da...).
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa. Życzę powodzenia w blogowaniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również pozdrawiam i witam w gronie moich obserwatorów.
    Powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń