Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

środa, 30 maja 2012

Mój pierwszy sutasz

Gdy jakiś czas temu po raz pierwszy dowiedziałam się o technice haftu sutasz (a stało się to za pośrednictwem znajomej z pracy), wzięło mnie absolutnie. Zaczęłam czytać, oglądać, wyszukiwać i oczywiście zapragnęłam sama spróbować. Obejrzałam kilka tutoriali, zakupiłam potrzebne materiały i do dzieła!
Oto moje pierwsze, samodzielnie zrobione kolczyki sutaszowe:
(ciekawe czy uda mi się ogarnąć wklejanie zdjęć...)
Udało się, chociaż bezskutecznie próbowałam ustawić jedno obok drugiego - czy to jest w ogóle możliwe?
Kolczyki nie powalają, są krzywe i w ogóle, ale są PIERWSZE i jestem z nich niesłychanie dumna :)

Kolejna próba, zainspirowana pracami Pillow. Nie jest jeszcze skończona, ale pokażę Wam początki, mam nadzieję, ze to zdopinguje mnie do pracy :)



Zastanawiam się jeszcze jakie koraliki dać - czy pozostać przy drobniutkich perłowych, a może większe wkomponować? A może podłużne?
Zobaczę co z tego wyjdzie :)
A tymczasem pozdrawiam i do następnego razu!

2 komentarze:

  1. jak na pierwsze wyszły całkiem niezłe , następne będą lepsze:)
    http://rekodzielaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze???I takie śliczne,za jakiś czas rzucisz wszystkich na kolana!Masz do tego talent.

    OdpowiedzUsuń