Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

poniedziałek, 22 października 2012

Wymianka "Babie lato"

Witajcie!
Z lekkim poślizgiem prezentuję prezenty, jakie razem z Kitty dałyśmy sobie w ramach wymianki. Nie dostałam niestety od niej żadnego info, że przesyłka szczęśliwie dotarła, ale na stronie śledzenia paczek przesyłka ma status "doręczona" i nikt nie pisze do mnie maili "gdzie jest paczka??", więc wnioskuję, że Katarzyna ją dostała. Mam nadzieję, że udało mi się ją chociaż trochę ucieszyć :)  I cieszę się, że mogę już pokazać co wysłałam, bo są to same nowości :)
W paczuszce dla Kasi znalazły się kolczyki sutasz w jesiennych kolorach:


Hafcik z ptaszkiem:

Oraz kwiatuszki, które zrobiłam według kursu Dudqi. Można go znaleźć na jej blogu.
Do tego oczywiście przydasie i inne drobne prezenciki, a całość wyglądała tak:
Ja natomiast od Kasi dostałam śliczną torbę, w którą od razu przepakowałam cały swój majdan i z którą się nie rozstaję:


Piórniczek, w którym zaraz zadomowiły się moje okulary i jest im tam bardzo dobrze, bo porysowanie im już nie grozi:
Oraz szydełkowe kwiatki, wstążeczki, notesik i słodkości:
Bardzo dziękuję Kasi za świetną wymiankę :)
Ale się zdjęć dużo porobiło! Miałam Wam coś jeszcze pokazać, ale to może następnym razem :)
Na koniec chciałam Wam jeszcze powiedzieć o super candy, które zorganizowała Magda z bloga Make believe - banerek na pasku bocznym :)
A tymczasem pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Świetna wymianka ! Boska torba, a Twoje kolczyki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za udzial w wymiance, stworzyłyście sobie piękne prezenty, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna wymianka, a kwiatuszki wyszły wyśmienicie, cieszę sie że mogłam pomóc

    OdpowiedzUsuń
  4. wymianka super, kwiatuszki cudne i cała reszta też;)))

    OdpowiedzUsuń