Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

sobota, 1 września 2012

Kolczyki na zjazd firmowy

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam kolczyki, które kończyłam na wyścigi w środę w nocy, żeby zdążyć wystąpić w nich w czwartek na zjeździe w pracy :) Przy tych kolczykach nauczyłam się nowej rzeczy - zawsze należy się zastanowić przed rozpoczęciem pracy nad drugim kolczykiem. Ja po zakończeniu pierwszego pełna zapału zabrałam się za drugi, ale w połowie pracy popukałam się w głowę i zaczęłam wszystko pruć. Dlaczego? Przecież drugi kolczyk ma być lustrzanym odbiciem pierwszego, a nie mają być identyczne... No ale sprułam, zrobiłam od nowa i zdążyłam na czas :)
Dzięki tym kolczykom zdobyłam moje pierwsze zamówienie! Koleżankom w pracy tak się podobały, że chcą konieczne, żebym im coś zrobiła, więc po urlopie pokażę im jakie mam koraliki i kolory sznurków i będę działać.
A teraz zapowiedziana praca:







Nie są może idealne, tu i tam są nierówności i trochę niedoróbek, ale wydaje mi się, że jest już lepiej niż było :)
Jutro wybieram się na wspomniany urlop, jedziemy nad morze. Mam nadzieję, że tym razem pogoda dopisze... Biorę ze sobą gadżety do szycia, ale nie wiem czy będzie na to czas, same wiecie jak to jest z urlopami :)
Pozdrawiam i biegnę się pakować!

1 komentarz: