Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

wtorek, 3 lipca 2012

Odcięta od świata...

Ten post piszę cichaczem w pracy, bo od prawie 2 tygodni nie mam internetu w domu... Awaria zrobiła się podczas burzy, a teraz czekamy na wymianę modemu, co chyba potrwa, bo nasz dostawca internetu nie traktuje nas zbyt poważnie :/

Skończyłam kolczyki z damą (W KOŃCU!). Oto one:

Już wiem, że muszę sobie kupić porządne, ostre nożyczki, bo oto jak się prezentuje wykończenie tyłu:

Pozostawia trochę do życzenia, ale pracuję nad tym :)
Zaczęłam prace nad sutaszem marynarskim, z którym chciałam się zgłosić na wymiankę u Diany, ale zobaczę czy zdążę i czy wyjdzie coś, co mogłoby kogoś ucieszyć - najwyżej się nie zgłoszę...
A Wam polecam WYZWANIE OWIECZKOWE w Leniuszkowie. Sama się zastanawiałam, ale nie zdążę zrobić nic fajnego, więc muszę odpuścić... Może następnym razem :)

Chętnie za to wezmę udział w CANDY u Kasi :)

A na koniec zabawa: Ania z bloga Niesforne szmatki zaprosiła mnie do zabawy w 11 pytań, zatem odpowiadam:
1.Kino czy teatr? Teatr
2.Solarium czy leżak na balkonie? Leżak zdecydowanie!
3.Komedia czy dramat? Hmm, to zależy kiedy... :)
4.Wiśnie czy czereśnie? Czereśnie
5.Rock czy disco? Disco
6.Futro naturalne czy sztuczne? Sztuczne
7.Bieganie czy pływanie? Pływanie z przyczyn niezależnych ode mnie (kontuzja kolana :)
8.Sukienka krótka czy długa? Dłuuuuga
9.Ognisko czy grill? Grill
10.Czerwony czy czarny? Oba, zależnie od nastroju :)
11.Cola czy kompot? Kompot

 Wybaczcie, że od razu nie napiszę nowych pytań, ale jestem w pracy i muszę już kończyć. Zrobię to następnym razem! Jakby ktoś był chętny, aby zostać wywołanym do odpowiedzi, to proszę się zgłosić, chętnie wywołam :)

Pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieję, że niedługo mój internet domowy odżyje :)

7 komentarzy:

  1. Kolczyki są śliczne, bardzo staranne wykonanie. Może skuszę się kiedyś na wypróbowanie sutaszu ? Dzięki za polecenie mojego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kolczyki no i czekam na coś w stylu marynarskiem, patrząc po Twoich pracach z pewnością będzie piękne i oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszły, ale faktycznie kup ostre nożyczki :-), by dopełnić całości i ładnie wykończyć tył mimo, że wcale nie jest źle.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za udział w candy.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry. Ja na kolczykach to się nie za bardzo znam bo ja jestem chłopakiem ale podobają mi się. Tylko czy nie są za bardzo ciężkie? Ja jeszcze nie szyłem sznureczków ale może też bym spróbował kiedyś. Kto to wie.
    Dobrego dnia i samych miłych chwil, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to piękne :) Szkoda, że biżuterii nie noszę, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolczyki,te kolory....marzenie,bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń