Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

wtorek, 24 lipca 2012

Na pół gwizdka

Witajcie!
Trochę mnie nie było, a to dlatego, że nie bardzo miałam co Wam pokazywać. Niestety podupadłam trochę na zdrowiu i kiedy się na czymś skupiam dokuczają mi okropne zawroty głowy, przez co dłuższa praca nad jakimikolwiek robótkami nie wchodzi w grę -  i tak je "dziubię" po trochu...
Kiedyś miałam epizod z robieniem biżuterii z różnych kamyków o koralików. Chociaż robiłam tego sporo, prawie wszystko mi się rozeszło (głównie na podarki), ale zostały mi dwie pary kolczyków, które dzisiaj Wam zaprezentuję (z braku laku:P).
Pierwsze kolczyki to moje ulubione - nazywam je "Jagódki":
Druga para kolczyków to projekt typowo wakacyjny :)

Obydwie pary kolczyków zgłaszam jako prezent dla Beatki z Leniuszkowa na jej candy i zarazem składam jej najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :)

Teraz, zgodnie z obietnicą, publikuję nowe pytania do zabawy w 11 pytań:
1. Kolory intensywne czy pastelowe?
2. Gra komputerowa czy film?
3. Siedzenie długo w nocy czy poranne wstawanie?
4. Aktywny wypoczynek czy błogie leniuchowanie?
5. Drzewa czy kwiaty?
6. Wycieczka do Azji czy Afryki?
7. Idealny porządek czy twórczy bałagan?
8. Wieczór w dyskotece czy przy kominku?
9. Książki historyczne czy science fiction?
10. Język polski czy matematyka? :)
11. Rower czy samochód?
 
Do odpowiedzi wywołuję osoby z blogów:
1. Anię z Lemon Lovely
2. Beatę z Leniuszkowa
3. Kubę z Mojego kawałka świata
I... i tyle, bo mam wrażenie, że wszyscy już brali udział w tej zabawie... :( Chyba że ktoś by chciał, to nie ma problemu, bo miejsc na liście jest jeszcze dużo :)

A na koniec... Zapowiedź!

 Miłego dnia i do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Dzięki ! A Tobie dużo zdrówka :) W następnym poście odpowiem na pytanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też grzecznie odpowiem jutro^^

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności zrobiłaś :)Pozdrawiam i dużo zdrowia zyczę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry. Ojeju ale dużo pytań! Ja nie wiem za bardzo o co chodzi z tą zabawą ale na pytania odpowiem.
    1. To zależy od koloru ale jasne raczej a czy szary to jest pastelowy i turkusowy? To są moje ulubione kolory.
    2. To zależy jaka gra i jaki film. Trochę tego i trochę tego.
    3. Wolałbym posiedzieć długo w nocy ale bym nie wytrzymał za bardzo. Poranne wstawanie to ja mam w genach i czasami niestety wstaję a mogłem pospać.
    4. Błogie leniuchowanie i na przykład oglądanie filmu na leżąco.
    5. Drzewa bardziej ale kwiaty też lubię nawet trawę.
    6. Wycieczka do Azji ale wolę do Irlandii.
    7. Idealny porządek. Bałaganu nie lubię ale czasem robię. Ale potem sprzątam dokładnie.
    8. Na dyskoteki nie chodzę bo nie lubię tańczyć przy ludziach a kominka nie mam ale bym wybrał przy kominku. Ale mam kaloryfer to na zimę w sam raz.
    9. Fantasy! Najlepsze są!
    10. Język polski bardzo uwielbiam ale nie mam nic przeciwko matematyce.
    11. Hulajnoga. Ale jak bym miał wybrać to samochód Smart.

    Ojeju ale dużo mi Pani tych pytań zadała. A te pierwsze kolczyki są bardzo ładne mi się podobają najbardziej w nich koraliki.
    Dobrego dnia i dużo uśmiechów, Kuba.

    P. S.
    Dziękuję za miłe odwiedziny i za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam, zobaczyłam, spodobało się, dodaję i zapraszam, a że odpowiadać na pytania lubię to odpowiem ;)

    1. Kolory intensywne czy pastelowe?
    I takie i takie. Lubię też łączyć delikatne z intensywnymi ;)
    2. Gra komputerowa czy film?
    Zdecydowanie film.
    3. Siedzenie długo w nocy czy poranne wstawanie?
    Siedzenie i do samego rana ;)
    4. Aktywny wypoczynek czy błogie leniuchowanie?
    Aktywny wypoczynek, chociaż nie wychodzi mi to ostatnio... ;(
    5. Drzewa czy kwiaty?
    Drzewa.
    6. Wycieczka do Azji czy Afryki?
    Do Afryki.
    7. Idealny porządek czy twórczy bałagan?
    Idealny porządek - moje marzenie przy rocznym dziecku ;)
    8. Wieczór w dyskotece czy przy kominku?
    Przy kominku.
    9. Książki historyczne czy science fiction?
    Z dwojga złego wybieram science fiction.
    10. Język polski czy matematyka? :)
    Poooolski of course.
    11. Rower czy samochód?
    Samochód <3

    OdpowiedzUsuń