Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

czwartek, 16 maja 2013

Piórkowo

Dobry wieczór!

Ależ nam się piękna pogoda zrobiła! Aż przyjemnie wyjść na taras i powdychać wspaniały zapach bzu :) Lubię późną wiosnę... I maluszek chyba też, bo przyjemnie się porusza gdy tak wypoczywam na powietrzu :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać postępy SAL-owe. Niestety są raczej mizerne :) Przez te dwa tygodnie niewiele zrobiłam, ale sami zresztą oceńcie. Przepraszam za jakość zdjęcia, zapomniałam zrobić je wcześniej i fotografowałam przy sztucznym świetle...


Zrobiłam za to coś innego, a mianowicie kolczyki dla koleżanki z pracy. Zamówienie brzmiało: "rude z piórkami". No to jest i rudy kolor i piórka :)

Nowej właścicielce kolczyki się podobały, a to najważniejsze, co nie?
Na koniec pochwalę się Wam co dostałam od Ewy z Zakątka Dzieciątek. Ewa zorganizowała u siebie candy, w którym mi się niestety nie poszczęściło, ale za to po wylosowaniu zwycięzcy każdy z pozostałych uczestników został nagrodzony upominkiem :) I to jakim! Sami popatrzcie:

Ten uroczy magnesik co dzień uśmiecha się do nas z lodówki :)
Przepraszam, że tak lakonicznie, ale coś nie mam dzisiaj weny... Do przeczytania wkrótce!

5 komentarzy:

  1. Hafcik coraz pięniejszy, a kolczyki czarujące

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki :) Gratuluję cierpliwości w haftowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny hafcik i świetne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne! Wszystko ładne! I to co dostałaś, a przede wszystkim to co zrobiłaś! Kurcze, bardzo mi zaimponowałaś tym co robisz :) Wyobrażam sobie, że takie haftowanie, czy tworzenie kolczyków musi działać uspokajająco i relaksująco... brakuje mi tego uczucia... i zapachu bzu też :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie są te kolczyki ... koleżance zazdraszczamy :P

    OdpowiedzUsuń