Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

niedziela, 29 czerwca 2014

Kartkowanie

Witajcie :)
U mnie się ruszyło z dłubankami - w końcu! Wszystko dzięki temu, że mój mąż miał 2 tygodnie urlopu i zajął się trochę malutkim, dzięki czemu ja mogłam się pobawić :P Byłam też z mamą i siostrą na kolejnych warsztatach u ScrapMana, ale relacja z nich jeszcze się pojawi, bo zapomniałam zrobić zdjęcia naszym wytworom. Dzisiaj króciutko pokazuję kartkę, która powstała dzisiaj specjalnie na Ekspresowe Wyzwanie Weekendowe w Rapakivi. Temat wyzwania to KONTRASTY. Połączyłam zatem ciemny papier Rapakivi z jasnozielonym papierem w nutki od Primy i oto co powstało:

Z braku prawdziwego tuszu (oraz umiejętności używania go :) manekin cieniowany za pomocą cieni do powiek :)
Mam teraz trochę zaległych tworów do pokazania, więc przez jakiś czas posty się będą pojawiały bardziej regularnie, a co będzie dalej - czas pokaże, mam nadzieję, że tak już zostanie :) Zapraszam do odwiedzania :)

1 komentarz:

  1. Piękna i bardzo kobieca kartka :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń