Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

piątek, 28 czerwca 2013

Ach jak przyjemnie... :)

Witam serdecznie kochanych czytelników ;)
Większość ludzi narzeka, że zimno, że deszczowo, że smutno... A jak chodzę radosna, bo w końcu się czuję normalnie :) Nie jestem spuchnięta jak balon i mogę normalnie funkcjonować. I nawet skończyłam SAL-owy obrazek! Zakończyłam go wczoraj rano i od razu poszłam kupić ramkę, bo liczyłam na to, że od razu go oprawię... Niestety nie udało mi się kupić takiej w odpowiednim rozmiarze, jutro pojadę z Mężem na zakupy, to może coś odpowiedniego znajdziemy. Póki co pokazuję tak jak jest, jeszcze przed wypraniem:
Po wykonaniu tego projektu mogę powiedzieć jedno - nie przepadam za backstitchami :)
Mam nadzieję, że szybko oprawimy obrazek, to będę go mogła pokazać w całej okazałości.
Buziaki i do przeczytania!

4 komentarze: