Kontakt ze mną:

Kontakt ze mną: czytuszyja@gmail.com

czwartek, 18 kwietnia 2013

Wiosenny SAL - początek

Witajcie!
Zapisałam się na swój pierwszy SAL. Organizuje go Diana. Po szczegóły zapraszam tutaj :) Jeśli ktoś jest jeszcze chętny, to do końca kwietnia można się jeszcze zapisywać.


Dzisiaj jest dzień, w którym rozpoczynamy. Pewnie zabiorę się za to dopiero wieczorem, moja teściowa przywiozła nam wczoraj całą stertę rzeczy dla małego, więc się powoli przekopuję :) Oto mój początek:


Wzorek rozpisany jest na muliny DMC, ale za pomocą TEJ strony dobrałam kolory z palety Ariadny i to ich muliną będę wyszywać. Mam nadzieję, że nie jest to niezgodne z zasadami SAL-a... Relacja z postępu za 2 tygodnie. W międzyczasie postaram się zaprezentować ów tajemniczy duży projekt, który jest już zakończony, czeka jedynie na odpowiednie wyeksponowanie...


Zatem do przeczytania ;)

4 komentarze:

  1. trzymam kciuki za wyzwanie, adresik poleciał już drugi raz, sprawdź @ pozdrawiam Anulek

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita z Ciebie pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! Też biorę udział w SAL-u wiosennym, ale nie wiem jeszcze czy dam radę... Tobie życzę powodzenia !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja rozmyślam nad tym SAL-em, ale chyba nie dam rady. Ale Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń